Widget Image
Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vul esse molestie consequat vel illum veridolore eu fer feugiat eorum claritatem nulla...
Hirtenstraße 19, 10178 Berlin, Germany +49 30 24041420
support@select-themes.com
Links
Follow Us
O nas header - Empathy Rocks - agencja Design Thinking i Service Design

O nas

Każdy projekt Service Design wymaga zespołu składającego się z przedstawicieli różnych zawodów.

Na co dzień pracujemy z badaczami, socjologami, analitykami, UXowcami, inżynierami czy grafikami. Nierzadko sięgamy po wsparcie specjalistycznych firmy, ośrodków akademickich i konkretnych ludzi.

Zawsze jednak trzon zespołu stanowią nasi ludzie:

Arek
Szulczyński

CEO & Co-founder

Uparcie wierzy, że wszyscy jesteśmy kreatywni. Członek Service Design Network. Na co dzień pracuje, jako facylitator. Od ponad 7 lat projektuje i prowadzi warsztaty oraz szkolenia m.in. dla Mastercard, BBC, BZ WBK, Raiffeisen Bank Polska, Bank Millenium, Polpharma, PZU, Grupa Żywiec czy Discovery Channel.

Tematyką trendów w strategii budowy marek oraz komunikacją (ze szczególnym umiłowaniem Digitalu) zajmuje się w sumie od ponad 18 lat.

Arek Szulczyński - Empathy Rocks - agencja Design Thinking i Service Design

Asiya
Malinowska

Co-founder

Z wykształcenia Master of Fine Arts, w reklamie od 22 lat, współzałożycielka agencji Brain. Współautorka mocnych marek na rynku m.in. Play, ING Bank, Leroy Merlin, Prudential.

Juror w festiwalach komunikacji Cannes LionsEurobest.

Wyznawczyni użyteczności we wszystkim i robieniu rzeczy, które są potrzebne ludziom.

Asiya Malinowska - Empathy Rocks - agencja Design Thinking i Service Design

Jakub
Kamiński

Co-founder

Filozof z wykształcenia, współwłaściciel agencji reklamowej z powołania, wyznawca Design Thinkingu z przekonania. 26 lat w reklamie, 16 w agencji Brain, od roku współzałożyciel Empathy Rocks.

Jakub Kamiński - Empathy Rocks - agencja Design Thinking i Service Design

Anna
Tyburcy

Co-founder

W Empathy Rocks zajmuje się kompleksowym prowadzeniem projektów i aktywnie uczestniczy w procesie koncepcyjnym. 17 lat doświadczenia w reklamie upewniło ją, że kluczem do najlepszych kampanii jest zrozumienie potrzeb ludzi a nie ich kreowanie.

Przez Purpose Driven MarketingDesign Thinking ma nadzieję sprawić, że życie ludzi będzie choć trochę łatwiejsze i przyjemniejsze.

Anna Tyburcy - Empathy Rocks - agencja Design Thinking i Service Design

Jeśli zaciekawiły Państwa pojęcia Design Thinking lub Service Design i chcielibyście poznać metodykę lepiej i dokładniej; jeśli czujecie, że potrzebujecie nietuzinkowego podejścia do swojego problemu biznesowego lub nie wiecie, jak się za niego zabrać; jeśli wiecie dokładnie, że szukacie agencji Service Design z praktycznym doświadczeniem we wprowadzaniu produktów i usług na rynek, prosimy napiszcie do nas:

Spotkajmy się i porozmawiajmy. Jesteśmy przekonani, że razem możemy stworzyć coś naprawdę wartościowego.