Każdy projekt Service Design wymaga zespołu składającego się z przedstawicieli różnych zawodów.
Na co dzień pracujemy z badaczami, socjologami, analitykami, UXowcami, inżynierami czy grafikami. Nierzadko sięgamy po wsparcie specjalistycznych firmy, ośrodków akademickich i konkretnych ludzi.
Zawsze jednak trzon zespołu stanowią nasi ludzie:
Arek
Szulczyński
CEO & Co-founder
Uparcie wierzy, że wszyscy jesteśmy kreatywni. Członek Service Design Network. Na co dzień pracuje, jako facylitator. Od ponad 9 lat prowadzi warsztaty i szkolenia dla klientów (m.in. Mastercard, AmRest, mBank, Bank PEKAO, BBC Polska, PGE, BZ WBK (obecnie Santander Bank Polska), Millennium Bank, Raiffeisen Bank Polska (obecnie BNP Paribas Bank Polska), Polpharma, Grupa Żywiec czy Discovery Channel)
Tematyką trendów w strategii budowy marek oraz komunikacją (ze szczególnym umiłowaniem Digitalu) zajmuje się w sumie od ponad 19 lat.

Asiya
Malinowska
Co-founder
Z wykształcenia Master of Fine Arts, w reklamie od 22 lat, współzałożycielka agencji Brain. Współautorka mocnych marek na rynku m.in. Play, ING Bank, Leroy Merlin, Prudential.
Juror w festiwalach komunikacji Cannes Lions i Eurobest.
Wyznawczyni użyteczności we wszystkim i robieniu rzeczy, które są potrzebne ludziom.

Jakub
Kamiński
Co-founder
Filozof z wykształcenia, współwłaściciel agencji reklamowej z powołania, wyznawca Design Thinkingu z przekonania. 26 lat w reklamie, 16 w agencji Brain, od roku współzałożyciel Empathy Rocks.

Jeśli zaciekawiły Państwa pojęcia Design Thinking lub Service Design i chcielibyście poznać metodykę lepiej i dokładniej; jeśli czujecie, że potrzebujecie nietuzinkowego podejścia do swojego problemu biznesowego lub nie wiecie, jak się za niego zabrać; jeśli wiecie dokładnie, że szukacie agencji Service Design z praktycznym doświadczeniem we wprowadzaniu produktów i usług na rynek, prosimy napiszcie do nas:
Spotkajmy się i porozmawiajmy. Jesteśmy przekonani, że razem możemy stworzyć coś naprawdę wartościowego.